Aiming for sense.

Jednotný vizuální styl Edox reality

Startovní čára

Během zdravého vývoje jakékoli společnosti přichází čas od času okamžik, kdy je dobré zpomalit a zrevidovat svůj styl vizuální komunikace směřující k veřejnosti i vlastním zaměstnancům. Náš dlouhodobý klient, pražská realitní kancelář Edox reality, takovým okamžikem nedávno procházela a požádala nás o pomoc.

Řešení

U každé změny jednotného vizuálního stylu (tzv. corporate designu) je potřeba přesně vědět, co se dělá za změnu a proč se tato změna provádí. Jednotný vizuální styl musí vycházet nejen z celé firemní identity, ale také z analýzy trhu, konkurence či analýzy cílových skupin. Zároveň musí být styl rozeznatelný, čitelný a použitelný v jakékoli (byť hypotetické) budoucí situaci.

Výsledek

Po zpracování pečlivé analýzy jsme klientovi představili koncept odkazující na bytostné propojení realitního byznysu s lidskými sídly. Přišli jsme s motivem zjednodušeného erbu, který bude díky svému zpracování rozeznatelný na displeji chytrého telefonu i kancelářském razítku. Koncept jsme po schválení dopracovali – za firemní písmo jsme zvolili Urban Grotesk Tomáše Brousila a navrhli jsme vzhled doprovodných vizuálních prvků. Po zpracování stručného manuálu použití jsme přešli k závěrečné fázi projektu, ve které návrh aplikujeme na nejrůznější firemní materiály.

Spojme se

Brand New Prague s. r. o.

Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 267068.