Aiming for sense.

Logo a vizuální styl Nestlé Campus

Startovní čára

Klient rozjížděl nový exkluzivní letní program pro studenty a absolventy. Pojmenoval ho Nestlé Campus a potřeboval pro něj vytvořit odpovídající logo s jednoduchým doprovodným vizuálním stylem. Na počátku si klient představoval něco s létající absolventskou čepicí.

Řešení

Naším prvním úkolem bylo přesvědčit klienta k odvážnému řešení, které bude jednoznačně cílit na mladé a vybruslit od abnormálně nadužívané čepice (schválně si zkuste vygůglit obrázky pro „logo campus“). Přišli jsme s návrhem atypické typografie obarvené svítivým přechodem s třpytkami doplněným o koncept pravidelně obměňovaných hashtagů.

Výsledek

Po konzultacích s klientem jsme trochu ustoupili ve prospěch čitelnosti a výsledek si můžete prohlédnout výše. Barevnost, udávaná kontrastem bílé s purpurovomodrým přechodem, působí moderně a jednoznačně oslovuje mladé studenty vysokých škol či jejich absolventy. Po vytvoření polepů aut a pohodlného oblečení se mohli účastníci Nestlé Campus #summerchallenge pustit s chutí do práce.

Web Nestlé Campus #summerchallenge

Spojme se

Brand New Prague s. r. o.

Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 267068.