Aiming for sense.

Cereální nápoje Caro

Startovní čára

Náš oblíbený klient, značka Caro z rodiny Nestlé, potřeboval vytvořit nové webové stránky, na kterých by mohl prezentovat nápoj, jehož obdoby se na území České republiky i Slovenska pijí už dlouhá staletí. A vzhledem k tomu, že v kanceláři máme i nekafaře, kteří si Caro s oblibou dávají, jsme se do práce pustili vyloženě s chutí.

Řešení

Úkolem, který jsme dostali, bylo jednoduše a zároveň stylově odprezentovat cereální nápoje Caro. Abychom tuto podmínku splnili, rozhodli jsme se pro volbu statického webového řešení se šablonou, která klade důraz na vizuální čistotu, strohost a až nadsazenou výraznost. Snažili jsme se pracovat s pocitem, který míváme, když se za jasného letního dne zadíváme na vzdálený horizont se zlatě dozrávajícím polem ječmene nebo žita.

Výsledek

Výsledkem několikatýdenní práce jsou webové stránky s plně responzivním designem optimalizovaným pro dotyková zařízení. Na nich se dočtete nejen zajímavosti z historie cereálních nápojů, ale i například to, jak Caro napomáhá zdravému životnímu stylu. Kuchaři pak dozajista ocení recepty na dobroty, ve kterých lze Caro využít jako chutnou ingredienci.

Cereální nápoje Caro

Spojme se

Brand New Prague s. r. o.

Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 267068.