Aiming for sense.

#Breakend

Startovní čára

Na počátku tohoto úkolu jsme dostali nulový budget s cílem zaplnění prostoru Radlické kulturní sportovny a zaujetím cílové skupiny, která dorazí na akci. Druhotným cílem bylo chování fanoušků na sociálních mediích, kde jsme měli za úkol rozproudit komunikaci na Facebooku a Instagramu ve prospěch akce.

Řešení

Řešením bylo vytvořit zajímavý obsah, který bude cílová skupina ráda šířit sama. Přizpůsobili jsme tonalitu příspěvků, identifikovali vhodnou dobu jejich sdílení a sdíleli je pravidelně. Kladli jsme důraz na témata, která byla našemu cílovému publiku blízká a aktivně jsme komunikovali také na Instagramu. Využili jsme také PR spolupráce s relevantními partnery jako jsou Red Bull, Wakemag nebo Freeride.

Výsledek

Výsledkem, který hovoří za vše, bylo více než 600 spokojených návštěvníků eventu. Dále jsme na sociálních médiích zaujali 68000 lidí a dostali 964 pozitivních odpovědí na účast na eventu. Zaplnili jsme tak plně prostor Radlické kulturní sportovny, což se stává pouze přibližně jednou do měsíce. Díky promyšlené organické kampani jsme získali 7× větší zaujetí příspěvky než před počátkem kampaně. Také jsme během pěti týdnů dosáhli navýšení dosahu uživatelů z 5808 uživatelů na průměrných 39878.

Počet návštěvníků eventu #Breakend
600+

Spojme se

Brand New Prague s. r. o.

Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 267068.